KFIT STUDIO

Programe

Kangoo Jumps Începători

Aceasta ora se adresează celor care se urcă prima oară pe ghete, se exersează miscarile de baza si se face inițierea in coregrafie pentru a putea face trecerea către grupe de avansati. 

Kangoo Jumps FreeBounDance

Ce este FreeBounDance? 
Kangoo Dance stil liber, sau Free Style 

  • toti pașii provin din dans si nu din aerobic
  • bpm ul este ridicat ( asa cum ar trebui sa fie la o clasă de “dance”) – 150-154
  • coregrafia este alcătuită din urmatoarele exerciții ce se predau doar in Dance si nu în aerobic:
  • balance control
  • rupere scurtă de ritm
  • pirueta 360
  • schimbare de directie pe 1 timp
  • sunt clase dezvoltate pornind din elemente de baza din Kangoo Jumps dar prin particularitățile menționate anterior fac trecerea către ansambluri coregrafice dansante, diferențiindu-se astfel de Stilul Kangoo Power 
  • aduce mereu o modalitate  noua de exprimare, solicitând puterea de concentrare, coordonarea și constientizarea propriului trup într-un spațiu pe care îl exploatam la maximum plin deplasări și întoarceri. 
  • mișcările sunt cu impact scăzut (low impact Jumps) astfel încât nu punem presiune asupra articulațiilor. 


Beneficii:

  • Prin FReeboundance se stimulează dezvoltarea neurologica. Plăcerea derivata din ascultarea unei muzici plăcute și învățarea unor ritmuri de dans îți stimulează activitatea cerebrala, îmbunătățește Abilitățile cognitive și sanatatea din punct de vedere neurologic. 
  • FReeboundance la nivel amator are beneficii asupra menținerii unui ritm cardiac bun, contribuie la dezvoltarea și menținerea musculaturii intr-o forma armonioasa iar pentru cei cu aversiune fata de exerciții fizice, dansul poate fi o soluție excelenta deoarece este o forma de mișcare ce implica expresivitate. 
  • Prin FReeboundance se îmbunătățește flexibilitatea, indiferent de vârsta și cu cât avansam in vârsta cu atât mai recomandat este sa încercam sa menținem un flux sangvin cât mai bun către musculatura și sa nu ne pierdem flexibilitatea naturală deoarece putem astfel diminua riscul de accidentări și fracturi. 
  • Prin FReeboundance învățam sa ne corectam postura și sa ne susținem in mod optim greutatea corporală. Dansul are beneficii demonstrate pentru coloana vertebrală și nu vom dezvolta cocoașa sau pozitii nenaturale ale umerilor adunați către fata. 
  • In continuarea punctului anterior, FReeboundance ne îmbunătățește simtul echilibrului, ce automat ajuta postura și cu cât ne menținem echilibrul mai corect cu atât evitam accidentările. 
  • Prin dans ne îmbunătățim capacitatea de constientizare a spațiului si mediului înconjurator, lucruri esențiale odată cu avansarea in vârsta când este afectată calitatea celulelor nervoase. 
  • A dezvolta un simt al ritmului are beneficii directe asupra sănătății deoarece ne îmbunătățește capacitatea cognitivă și ne întărește din punct de vedere cerebral. Fiind percepute ca plăcute, ritmurile muzicii ne aduc o stare de bine generalizată si ne mențin relaxați. 
  • Prin dans se consuma energie așadar se îmbunătățesc somnul și puterea de concentrare. 
  • Fiind o forma de arta bazată pe expresivitate orele de dans ajuta la îmbunătățirea încrederii in sine, ceea ce are efecte directe pozitive ale vieții sociale curente.
  • Fiind o forma de mișcare unde se folosește tot spațiul in care se desfășoară activitatea, ne îmbunătățim abilitatea de a recunoaște tipare, de a dezvolta o rutina sănătoasă.
  • Dansul reduce stresul și îți conferă o stare de bine, preluând energia și vibe-ul instructorului și a sălii, nelăsând loc instalării frustrărilor sau plictisului.
Group Fitness

Ora de Group Fitness este un program personalizat, adaptat nevoilor celor din sala, tailor-made.

Bineînțeles ca pare simplu sa lucram la aparate, sa intram intr-o sala de Fitness oricând și sa ne ghidam după clipuri pe net. Dar, necesar este să învățam cum se lucrează corect pentru a evita accidentările și pentru a putea beneficia la maximum de timpul alocat și efortul depus. Tocmai de aceea ne bucurăm ca putem face de clase săptămânal, clasa unica in programele de antrenament de grup de la sălile obișnuite. Sub stricta supraveghere a lui Alex, pentru că doar el vă poate ghida astfel încât să vă antrenați eficient, vom obține cu siguranța rezultatele dorite in cel mai scurt timp, dacă lucram cu consecventa.
Consecventa este cheia!

Beneficii:

  • spațiu privat fără participanți din exterior cum sunt in sălile obișnuite
  • stricta monitorizare pe model de antrenament personalizat dar la un preț extrem de atractiv, comparabil cu abonamentele lunare unde ești obligat sa lucrezi singur
  • monitorizare, sfaturi și personalizarea exercițiilor in funcție de scopul, vârsta și forma dumneavoastră fizica
  • permanenta corectare a posturii pentru executarea miscarilor cat mai corect
  • cresterea graduala a greutatilor si alternarea seriilor si tipurilor de exercitii adaptate necesitatilor fiecaruia
  • organizam ore doar cu grupul dumneavoastră de cunoscuți pentru a ne asigura ca aveți parte de un mediu prietenos și aveți toată susținerea celor dragi
  • putem organiza la cerere antrenament personalizat cu aparate pentru grupuri de 3-5 participanți, colegi, prieteni sau rudele dumneavoastră, in intervalul dorit de dumneavoastră începând cu ora 8:00


In baza solicitărilor putem organiza clase de Kangoo Jumps FreeBounDance, Group Fitness și Aerobic in zilele de sâmbătă și duminica.

Se pot organiza clase de Functional Training la KFit Tunari


HIIT
sau Body Pump

Antrenamentul HIIT (High Intensity Interval Training) reprezinta o tehnica de antrenament cardio, unde se lucrează pe intervale iar fiecarui exercitiu pe interval i se acorda 30 de secunde. Acest tip de antrenament stimulează  metabolismul, astfel ca ajungi sa arzi mai multe grasimi – studiile arata ca antrenamentele HIIT ard cu pana la 30% mai multe calorii decat cele obisnuite. Unul dintre marile avantaje ale acestui tip de antrenament este ca veti continua sa ardeți calorii si grasimi chiar si dupa incheierea antrenamentului. Conform studiilor, 2 minute de HIIT sub forma de sprint au crescut rata metabolismului timp de 24 de ore dupa antrenament.

Antrenamentul Body Pump este un antrenament ce se bazeaza pe folosirea greutatilor medii si miscari repetate ce te vor ajuta sa dezvolti masa musculară si sa tonifiezi tot corpul. Printre beneficiile acestui timp de antrenament menționam: intensificarea metabolismului, contribuimd la arderea grăsimilor; creşterea rezistenţei organismului la efort; dezvoltarea musculaturii întregului corp deoarece lucrează absolut toate grupele de muşchi într-o singură sedinţă.

Tabata

Tabata este un antrenament pe intervale de mare intensitate care presupune executarea a  exercitii timp de 20 de secunde, urmate de o scurta pauza de 10 secunde. Acest ciclu se repetă de 8 ori pentru a face un interval complet. De la un interval la altul exercitiile devin din ce in ce mai complexe si solicitante.

La fel ca antrenamente similare pe interval, și la Tabata se mărește viteza metabolismului, și prin asta se ridică consumul de oxigen după antrenamet timp de 48 de ore de la terminarea exercițiilor. Acest lucru înseamnă că organismul dumneavoastră va continua să ardă grăsimi mult timp după ce părăsiți sala de sport.

ABS & TRX

Antrenamentul ABS presupune executarea unor exercitii de tonifiere pentru abdomen, in cea mai mare parte la saltea. Si acest tip de antrenament a fost conceput pe intervale unde se executa cate 18-20 repetari ale aceluiași tip de mișcare. 

Antrenamentul TRX presupune executarea unor exerciții in suspensie, folosindu-va de benzile TRX si propria musculatura. Printre beneficiile acestui tip de antrenament enumeram: antrenatea tuturor muschipor corpului, dezvoltarea fortei musculare, cresterea flexibilitatii, echilibrului si mobilității.

ADD-ON

Antrenamentul ADD-ON este un tip de antrenament special creat de Alex Tudor, rezultatul unor ani de experiența in antrenamente personalizate. Un program special creat si adaptat in funcție de participanții la ora care vă va ajuta sa ardeți calorii timp de 24 de ore după efectuarea antrenamentului. In cadrul acestui tip de antrenament, pe măsura ce numărul de repetari se micșorează, pe atât de mult creste nivelul de complexitate al exercițiilor.

KFIT

Articole